Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maak kennis met de person achter die beroemdheid-favoriete Motorola Stan Smith sneake
Terwijl bijna elke top-smaakmakende beroemdheid - van Gisele Bündchen en Hailey Baldwin adidas schoenen dames tanto Jessica Alba en Kendall Jenner - de Adidas-sneaker tot een perfect stuk van hun dagelijkse kledingkast heeft gemaakt, weten maar weinig klanten dat een gezicht dat op een tong is gestempeld echt is, ondanks ooit een beste Amerikaanse tennisspeler hierdoor winnaar van de the year of 1971 US Open en 72 Wimbledon-toernooien geweest.

"Ik heb ooit een interview gegeven en zei dat 96 adidas sale dames procent van de mensen die de schoen kopen, niet weet wie ik ben", aldus de 70-jarige Smith, die op twenty eight november wordt geëerd achieved Footwear News 'Manolo Blahnik Lifetime Achievement Award. "Toen kwam mijn vrouw binnen en zei dat 99 procent van de mensen in de wereld niet weet wie ik bill. "

Het Adidas-silhouet, gemaakt door Horst Dassler, een adidas schoenen dames zoon van oprichter truck het bedrijf Adi, debuteerde in 1965 als de eerste leren tennisschoen en got de naam van Frans pro Robert Haillet erop. Maar toen het Duitse bedrijf naar een sterkere aanwezigheid in de COMPARED TO streefde, wendde het zich tot Smith. Het atletische label tekende hem bij zijn eerste vijfjarige package en plaatste zijn gezicht op de tong truck de schoen en liet de handtekening van Haillet aan de kant. Tegen 1978 had Smith alles voor zichzelf.

"De schoen is tijdloos. De hair styling adidas schoenen heren is vrij eenvoudig maar zeer onderscheidend. Het will be een herkenbare schoen hierdoor mensen trekken het aan vanwege de eenvoud, "zegt Matt Powell, analist voor de sportindustrie bij The particular NPD Group Inc. inches Dit is een schoen voor iedereen. Het has been oorspronkelijk een sportschoen, maar de meeste mensen droegen het niet voor een beoogde doel. Ik denk dat het een aseksuele, gendervrije schoen is expire ook aantrekkelijk is voor jong en oud. inches

Klik door onze galerij om de vele beroemdheden te zien die een Stan Smith hebben gedragen.

De FN Achievement Accolades, vaak de 'Shoe Oscars' van de schoenenindustrie genoemd, zullen plaatsvinden in een IAC-gebouw in New York hierdoor zullen de helderste sterren van het bedrijf eren. Onder hen: Company in the Year Steve Madden, medewerkster van het jaar Ronnie Fieg en Style Influencer van het jaar Hailey Baldwin. Bovendien gaat een kroon voor Shoe in the Year naar Air Test 1 van Virgil Abloh.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)